Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι όταν μας ενημερώνετε για την εμπειρία σας με τα προϊόντα. Όλες οι αξιολογήσεις, θετικές και αρνητικές, ελέγχονται και εγκρίνονται από ειδικούς σε θέματα προϊόντων. Προϋπόθεση για την δημοσίευση είναι η τήρηση των παρόντων Όρων Χρήσης:
Συμβουλές για τη σύνταξη μιας αποτελεσματικής αξιολόγησης:
Τι ΔΕΝ ανήκει σε μια καλή αξιολόγηση;
Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν μπορούμε να δημοσιεύσουμε αξιολογήσεις με προφανή αντίφαση μεταξύ πόντων (αστέρια) και κειμενικού περιεχομένου και ότι διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την υποβολή μιας κριτικής για οποιονδήποτε άλλο λόγο. Η zooplus δεν εγγυάται ότι η zooplus θα σας παρέχει τη δυνατότητα επεξεργασίας ή διαγραφής οποιουδήποτε περιεχομένου που υποβάλλετε. Αντιλαμβάνεστε ότι εσείς, και όχι η zooplus, είστε υπεύθυνοι για το περιεχόμενο της υποβολής σας.
Λαμβάνοντας υπόψη τις συμβουλές μας, η αξιολόγησή σας αποτελεί μια σημαντική αναφορά της προσωπικής εμπειρίας σας, που μπορεί να βοηθήσει άλλους πελάτες να λάβουν μια απόφαση σχετικά με την παραγγελία τους.
Πώς δημιουργούνται και διαχειρίζονται οι κριτικές στο κατάστημά μας;
Για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να λάβουν μια απόφαση αγοράς, θέλουμε να τους δώσουμε την ευκαιρία να επωφεληθούν από όσο το δυνατόν περισσότερες κριτικές από άλλους καταναλωτές. Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο οι συνδεδεμένοι πελάτες μπορούν να αξιολογήσουν τα προϊόντα, αλλά και οι επισκέπτες. Με αυτόν τον τρόπο, δίνουμε σε όλους την ευκαιρία να εκφράσουν τη γνώμη τους για το προϊόν, ανεξάρτητα από το αν έχουν αγοράσει το προϊόν από εμάς ή όχι.
Οι κριτικές ταξινομούνται με χρονολογική σειρά, ώστε να εμφανίζονται πάντα οι πιο πρόσφατες κριτικές. Μια μεταγενέστερη επεξεργασία της κριτικής δεν είναι δυνατή για τεχνικούς λόγους. Αν θέλετε να αφαιρέσετε το σχόλιό σας, θα το κανονίσουμε ευχαρίστως για εσάς. Απλά επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας: Για το σκοπό αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Φόρμα Επικοινωνίας μας.
Δημοσιεύουμε θετικές και αρνητικές αξιολογήσεις. Ωστόσο, διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύσουμε κριτικές ή να τις διαγράψουμε ανά πάσα στιγμή χωρίς να το αιτιολογούμε. Αυτό ισχύει ιδίως στην περίπτωση προφανώς εσφαλμένων ή άσχετων σχολίων (π.χ. spam ή ψεύτικες κριτικές) και/ή στην περίπτωση παραβίασης δικαιωμάτων τρίτων (π.χ. πνευματικών δικαιωμάτων και/ή προσωπικών δικαιωμάτων).
Κριτικές προϊόντων που περιγράφουν τραυματισμό ή κίνδυνο τραυματισμού ζώων ενδέχεται να μην δημοσιευτούν. Εάν συνέβη μια τέτοια κατάσταση, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με την Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Η άμεση επαφή και η λεπτομερής ανάλυση των περιστάσεων είναι απαραίτητες για την ακριβή παρακολούθηση των μεμονωμένων περιπτώσεων.
Με την υποβολή περιεχομένου στον ιστότοπό μας δηλώνετε ότι:
Εγγυάστε επίσης ότι δεν υποβάλλετε περιεχόμενο το οποίο:
Συμφωνείτε να υπερασπιστείτε, να αποζημιώσετε και να απαλλάξετε την zooplus (και τις θυγατρικές της) από και έναντι όλων των αξιώσεων, απαιτήσεων, αποζημιώσεων και επακόλουθων ζημιών κάθε είδους, είτε είναι γνωστές είτε άγνωστες, συμπεριλαμβανομένων δικηγορικών εξόδων σε λογικά πλαίσια, που προκύπτουν από τη μη συμμόρφωσή σας με τις εγγυήσεις που ορίζονται παραπάνω ή από την παραβίαση οποιουδήποτε νόμου ή την παραβίαση των δικαιωμάτων οποιουδήποτε τρίτου μέρους.
Η zooplus μπορεί να αλλάξει τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή. Θα δημοσιεύσουμε τότε μια νέα έκδοση στον ιστότοπό μας το συντομότερο δυνατό.
Τελευταία θεώρηση: 03/10/2023